melbet » سیاست حفظ حریم خصوصی

سیاست حفظ حریم خصوصی

سیاست حفظ حریم خصوصی ملبت زنده

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاعات بیشتر در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی و یا داشتن هر گونه سوال در مورد حفظ حریم خصوصی، لطفا با ما تماس بگیرید.

لطفا از طریق فرم تماس موجود در لینک زیر با ما تماس بگیرید: https://www.melbetlive.com.

در Melbet Live، ما به حریم خصوصی بازدیدکنندگان محترم اهمیت زیادی می دهیم. برای اطمینان از این حریم خصوصی، ما یک خط‌مشی رازداری به شما ارائه می‌کنیم که انواع اطلاعات شخصی را که در Melbit Live جمع‌آوری و دریافت می‌کنیم و نحوه استفاده از آن‌ها را مشخص می‌کند.

فایل های لاگ:

Melbet Live از فایل‌های گزارش برای ارائه خدمات استفاده می‌کند، زیرا فایل‌های گزارش شامل اطلاعاتی درباره آدرس پروتکل اینترنت (IP) است.

فایل های گزارش ممکن است برای جمع آوری اطلاعات از جمله آدرس های IP، نوع مرورگر و ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) مربوط به فایل های گزارش استفاده شوند.

ما روندها را تجزیه و تحلیل می کنیم، ترافیک سایت را مدیریت می کنیم، حرکات کاربران را ردیابی می کنیم و اطلاعات جمعیتی را با افزودن مهرهای تاریخ/زمان در صفحات فرود و تعداد کلیک ها جمع آوری می کنیم.

در مقابل، برخی از اطلاعات اولیه و فنی در مورد بازدیدکنندگان مانند آدرس IP، نوع مرورگر و سیستم عامل مورد استفاده را با هدف بهبود تجربه کاربر و اطمینان از پایداری شبکه ذخیره می‌کند. Melbet Live همچنین تنظیمات شبکه را ارائه می دهد که کاربران می توانند با توجه به ترجیحات شخصی خود آن را سفارشی کنند. با این حال، آنها از کوکی ها برای ذخیره این اطلاعات استفاده می کنند.

اطلاعات خاصی را در مورد صفحاتی که کاربر به آنها دسترسی دارد یا بازدید می کند، ثبت کنید و محتوای صفحه وب را بر اساس نوع مرورگر بازدیدکننده یا سایر اطلاعات زمانی که کاربر اطلاعاتی را از طریق مرورگر خود ارسال می کند، سفارشی کنید.

گوگل، سومین فروشنده، از کوکی ها برای ارائه تبلیغات در Melbetlive استفاده می کند.

:: استفاده گوگل از کوکی DART آن را قادر می سازد تا تبلیغات را به کاربران بر اساس بازدید آنها از سایت های melbet زنده و سایر سایت های اینترنتی ارائه دهد.

کاربران مجازند از استفاده از کوکی DART با بازدید از صفحه تبلیغات و حریم خصوصی محتوا گوگل که در لینک زیر قابل دسترسی است، انصراف دهند: http://www.google.com/privacy_ads.html. برخی از شرکای تبلیغاتی در سایت ما ممکن است از کوکی ها و برچسب های وب استفاده کنند.

Google AdSense این سرویس تبلیغاتی را به شرکای تبلیغاتی ارائه می دهد. یک سیستم شبکه های تبلیغاتی برای نمایش تبلیغات و لینک ها در Melbet استفاده می شود و این تبلیغات مستقیماً به مرورگرهای شما ارسال می شود.

Google AdSense یک سرویس تبلیغاتی است که توسط شخص ثالث ارائه می شود یا از فناوری شبکه تبلیغاتی برای نمایش تبلیغات و پیوندها در سایت Gmail به طور مستقیم به کاربران استفاده می کند.

هنگامی که این اتفاق می افتد، این متن به طور خودکار برای به دست آوردن آدرس IP ایجاد می شود.

فناوری‌های دیگری مانند کوکی‌ها، جاوا اسکریپت و چراغ‌های وب ممکن است توسط شبکه‌های تبلیغاتی شخص ثالث برای اندازه‌گیری اثربخشی تبلیغات آن‌ها و/یا سفارشی‌سازی محتوای تبلیغاتی نشان‌داده‌شده به شما بر اساس علایق شخصی‌تان استفاده شود.

مل بت به این کوکی‌هایی که توسط تبلیغ‌کنندگان شخص ثالث استفاده می‌شوند، دسترسی یا کنترلی ندارد.

برای جزئیات بیشتر در مورد شیوه‌های آن‌ها و همچنین برای دریافت دستورالعمل‌هایی درباره نحوه انصراف از برخی اقدامات، باید با خط‌مشی رازداری آن سرویس تبلیغاتی شخص ثالث مشورت کنید.

سیاست حفظ حریم خصوصی مل بت لایف شامل این ماده نمی شود و ما قادر به کنترل فعالیت سایر شرکت ها یا وب سایت های تبلیغاتی نیستیم.

اگر می خواهید کوکی ها را غیرفعال کنید، می توانید این کار را از طریق تنظیمات مرورگر خود انجام دهید.